Saturday, May 31, 2014

Mon&Art





Monikę poznałam na warsztatach szycia w Fashion School. Prowadziła zajęcia, na których uczyła nas od podstaw szyć. Bardzo fajnie wspominam te lekcje. Super atmosfera i bardzo dużo przydatnej wiedzy. Od słowa, do słowa okazało się, że oprócz tego, że Monika jest super krawcową ma również swoją markę Mon&Art. Jak sama mówi robi wiele różnych rzeczy związanych z szyciem ale chce również rozwinąć swoją markę. Dlatego postanowiłam wykorzystać jej ubrania do mojej kolejnej stylizacji. Kiedy weszłam do jej pracowni od razu przykuła moją uwagę ta bluzo-kurtka oraz rozkloszowana spódniczka z kieszeniami. A motyw kolorowych rękawów z papugami skradł moje serce;) 
Dużymi krokami zbliża się lato i czas na nowe letnie stylizacje, dlatego mam dla was małą niespodziankę;) Spójrzcie poniżej...



 
 
pics by Damian

bomber jacket - Mon&Art, skirt -Mon&Art, T-shirt - ZARA 


KONKURS

Wygraj spódniczkę, którą ma na zdjęciu. Dostępne w różnych kolorach i rozmiarach. Co należy zrobić, żeby wygrać? Wystarczy, że:

1) Polubisz mój fanpage
2) Polubisz fanpage Mon&Art
3)Udostępnisz informację o konkursie na swojej tablicy
4) Zostawisz w komentarzu swój adres mailowy

Konkurs trwa do 14.06.2014 (do godz. 23:59)

Powodzenia!:D




2 comments:

  1. Chętnie wezmę udział!

    krzyzanskahio@gmail.com
    Na Fb: Honia K.
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete